Retur av varer

Alle returer skal godkjennes av Autoglass, og refusjon er aldri garantert. Framgangsmåte og detaljer finner du her:

Returfrister og gebyrer:
Vi aksepterer vanligvis returvarer innen 15 dager etter levering. Returforespørsler etter denne tiden er etter følgende gebyrsatser:

Returfrister og gebyrer:
Vi aksepterer vanligvis returvarer innen 15 dager etter levering. Returforespørsler etter denne tiden er etter følgende gebyrsatser:

Tid etter mottak av varer: Gebyr:
Mindre enn 15 dager Ingen gebyr
Etter 15 dager 10%
Etter 30 dager 20%
Etter 60 dager 30-50%

Returer:
Sem en del av vår servicegaranti vil vi ta tilbake glass eller deler dersom det skulle være noen problemer. Våre transportører henter dette etter nærmere avtale.

Å behandle returvarer er veldig kostbart for Autoglass. Vi ber derfor våre kunder om å benytte seg av denne muligheten vi gir, og ikke misbruke den. Autoglass må ta alle utgiftene til lagerbehandling, samt risikoen for brekkasje underveis.

Autoglass` retningslinjer ved returer:
– Returnerte varer må være kjøpt av Autoglass AS.
Vi aksepterer ikke varer i retur som er kjøpt fra andre firma.

– Rengjør glass eller varer før du sender tilbake.
Glass med rester av lim og primer er ikke mulig å sende tilbake. Glasset må være merket med varenummer.

– Unngå å bestille ekstra varer «i tilfelle du får bruk for det».
Dersom du er usikker på farge, tilleggsutstyr, bilmodell, etc., må du finne dette ut før du bestiller. Dersom du har spørsmål, så vil vi prøve å hjelpe deg.

– Husk å returnere varer så snart som mulig.
Hvis du ender opp med feil vare, eller din kunde avbestiller, eller det er andre problemer – kontakt oss med en gang. Du trenger ikke varen i butikken din, og vi kan heller selge den til noen andre.

Ved å opprettholde disse retningslinjene hjelper du Autoglass til å holde kostnadene nede, og derved også våre priser nede.

 

Kontakt oss

Hovedkontor: Tlf. 55 52 53 00

Veibeskrivelse

Oslo: Tlf. 21 37 83 90

Avdelingsoversikt

Pakkesporing

Alle kunder får automatisk e-post om pakkesporing. Dersom du ikke får dette, har vi registrert feil e-post adresse. Kontakt: post@auto-glass.no for oppdatering av e-post adresse.